torek, 25. november 2008

Siol, siol, siol...

Radi gledate televizijo? Se dolgočasite ob gledanju 10 različnih kanalov? Bi radi več? več kot 200 kanalov z zanimivami temami iz celotnega sveta? Moj fotr je reko ja. In tako naročil Siol TV oz. takomenovanu trio TV, internet in telefonija...Sicer ne gledam vlko televzije ampak sm reko kul bomo mel par kanalov več...zlasti discovery, pa national geographic pa kak animal planet...ampak težave so se začele takoj jasno ker to je ipak SIOL! V petek so pršli prklopit in od takrat naprej ne dela neč, ne dela internet, ne dela telefon še najmanj pa televizija z novim kanalim. Tako, da če kdo premišljuje o nakupu le tega mu srčno odsvetujem razn če ma rad živčne zlome!

Celo škatlo zadev so mi odklopli...
In priklopli le to...hm...in pol se vprašam ka je čudno da neč ne dela?!
Samo upam da bojo pršli čim prej to zrihtat ka drugače bote lahko pršli le na moj pogreb.
Dragemou SIOL-u pa poklanjam še TOLE čudovito skladbico v upanju na čim hitrejšo rešitev.

lp
p.s. vse najbolše za rojstni dan moj materi:)

7 komentarjev:

Davor pravi ...

ja,jeba je to. Ti si eden med tistimi ko jim šteka in ne dela. hehe lol. Sigurn sn pa da tvojemu sosedu normalno funkcijonira vse ;)
T2 stari, T fakin' 2;)

Davor pravi ...

p.s vse najboljše tvoji mami tudi z moje strani ;)

bralec pravi ...

Tudi Tzwei ni brezmadežni.. Bom raje tiho, če ne bom spet imel probleme...Sem pa moral za 50% znižati paket, da se lahko linija vsaj normalno sinhronizira.. Saj pravim,raje tiho,kot da ostanemo brez neta.

bloodi pravi ...

ma ko jim jebem matr vsem skupi ustaško! Zihr majo vsi te direktorj hrvaške korenine:D

bloodi pravi ...

Aja, ja sosed kateremu lahko plunem iz balkona na balkon pa vse tekoče deluje od interneta, telefona do siol tvja...gamad hudičova!

Davor pravi ...

kot sem reku ... ;)

Uroš pravi ...

men tle v mb 100mb linija kr lepo sede. niam pripomb. sam ko pa pridem domov na siolovo 1mb pol pa sn že bliže penziji.