torek, 6. januar 2009

Moj prijatelj... Andrej

Mal kao nove teme...bom predstavo svojh 5-6 prijateljev več jih tak niam. No prvi bo seveda najpomembnejši.

Moj prijatelj...Andrej piše se Valenčak je moj sosed, zvesti prijatelj že mnoga leta. Imam ga zelo rad kljub temu, da me nenehno ogovarja za hrbtom in zadnje čase mi tudi pogosto beži od šanka. Je zelo dober odbojkaš in ribič. Najin začetek sega v daljno leto cca. 1995 takrat smo se lasal (nič drugače kot danes, za vsako je biu on tepen) iz dneva v dan več dlak ko sma mela na sep, boljša prijatelja sva bila pa ne zaradi dlak :D Najraje ga kličem kr zguba, drek, dreča...Preživela sma že velikooooooo dobrega in "slabega" skup upam da bo tak tud še dolgo ostalo. Andrej, želim ti da bi kar se da najhitreje končal faks se zaposlil, mel veliko denarja, ker glede na to kulko piješ ga boš krvavo potreboval. Kot moža in očeta si te pa ne predstavlam tak da tega ti ne želim.
Prilagam še fotografijo:
Pa vesele velikonočne praznike.

13 komentarjev:

Iris pravi ...

dreča je najjači:D:D:D
simon newem ka čakaš, ožen ga =)
k če ga ne boš kmal, ga bo kera druga:P:P:P

Ištvan Ferkeš pravi ...

ajmo vac .... ole ole oleeee

bloodi pravi ...

Iris naj ponavlam vsakdanje besede? TI SI PRIZADETA MAJKEMI.

Da bug dau da bi ga kera.

Donch pravi ...

hehehehhehehheehe :) Sej veš Simč (beri misli) ::D:D::D:D:D

=** čawči

Iris pravi ...

dei dei simon...ka ti mislš d si najlepši u uni vas al ka...

o tem kdo je pa prizadet pa kolk se pa raj nboma menla ne...

˝Sej veš Simč (beri misli) ::D:D::D:D:D˝
mislm d je bolš d ne bere tvojih misli ka bi ga verjetno še kap...

sei weš ko simon odjebe babo, je pol tolk spsiherana d nmore najdt nč bolšga k idjota..

bloodi pravi ...

Ja js sm najlepši na svetu ne samo v vasi ka ti pa zdej je :D Drečik se ne more sploh primerjat z mano ka ma skus herpes :DDDD
Dona je pa itak moja večna lubica, pa ka pol če ma idijota, ona ga vsaj ma...koga maš pa ti? laško pa....? all starke?:D

Iris pravi ...

mrbit res niam dnarja ko ga maš ti, pa avto pa nwem ka še vse...mam pa marsikaj drucga...
in č maš tolk proti mn...nwem zakaj me stalno klikaš na msnji pa kr neke pišeš...
č se ti zdim res PRIZADETA kot praveš me kamot blokiraš al pa zbrišš z msnja, in me lohk pač ne poznaš več..

Pit. pravi ...

Ti si tut prizadet, majkemi.

Unknown pravi ...

Jst ne vem za kaj se gre...sam vem pa da sem nedavno tega mislil da sem jaz najlepši. Blood bi se sleku z mano pa sliku za playgirl?

Donch pravi ...

Ja lol Iris, to glede branja misli je samo ena najinih for. Oprosti, nisem te hotla užalit in nimam nič posebnega proti teb. Oziroma se mi zdiš še nekak najbol normalna izmed grupe punc v razredu, s kterimi se ne družim glih kej pogosto.

"sei weš ko simon odjebe babo, je pol tolk spsiherana d nmore najdt nč bolšga k idjota."
KA TA KOMENTAR JE NA MENE LETEU? :D No, če je... potem nej ti povem, da me simon ni odjebu, ampak le začasno zamenjal :D, človeka ki ga poznaš pa itak ne moreš sodit kakšen je. 100jko idiot? Seveda je, pa kaj :D Sj ne poznaš mojga idiota :D

bloodi pravi ...

Jakac z veseljem, lahko grema med tem ko se kučke pobijejo med seboj :D


p.s. Iris js te ljubim, pozabla si še smsje in klice ob poznih urah oment;) očitno mam fetiš na prizadete :D

Iris pravi ...

jakac: najlepši si ja:)zato pa maš petro:D

petra: ne razburji se=) misl na fešto:P:P

dona: nimam namena se kregat...e najmanj pa zrd tega kdo je normaln in kdo ne...rekla bi sam to, d ne moreš ti al pa kdo drug odločat o tem kdo je in kdo ni normaln..vsak je človek po svoje, tut men kaj ni všeč na marsikom pa mu tega ne govorim u faco al pa ga zmerjam s tem, še najman pa to da bi mu govorila da je nseposoben in nenormal, po možnosti še to d je ničvreden...

simon: weš vseen mi je kaj si mislš o men...kot sm že rekla, lohk me zbrišš z msnja, s telefona...nared kar čš...škoda mi je sam tebe,po mojem mnenji si vredi sam veš kar je pa preveč...č je to zadne kr ti bom napisala, ti želim vse najlepš kljub temu d maš mene in moje sošolke( ne vse, ampak tiste s katerim se družm)za prizadete...

bloodi pravi ...

haha, ima ludih poslje rata :D