četrtek, 22. januar 2009

srečkovič vs. Srečković . . .

Tako je...ukvarjam se z veliko športi...žal mi poškodbe preprečujejo marsikaj...pa začnimo ospodaj...Na levi nogi mam strečene srednje tri prste, zjeban nart in gleženj...tudi koleno na levi nogi imam poškodovano...gremo višje...(penis je v odličnem stanju...redno serviseran, v odličnem delovanju...tako da punce za to ne skrbite...) križ mam zjeban in cele hrbtne mišice do vrata kateri je od poškodbe že tak sfukan čiiiist in s tem tudi cel ramenski obroč in poslednično tudi desna rama. Da pa temu ne bi bilo konec, danes pri kosilu zagriznem v neki trdega sm že hoto začet krčat na mamo ka ji je notr palo in opazim da mi je odpala plomba...in pol se jes vprašam od kot men priimek SREČKOVIĆ? Zaslužim si ga vsekakor...ampak če preberemo zgoraj našteto...pridemo do zaklučka da bolš da bi biu Šekoranja al pa kak Novak, Kopinč, Valenčak ka got slovenskega:S In ni mi jasno kak se lahko mamica čudi da kadim cigarete pa travo...Ko mi bo znal kdo utemeljit zakaj se tako pišem...takoj opustim kajenje vsega! In mu vsak tretji dan preko klika nakažem 2,40€.
lp

/me sad

7 komentarjev:

Ištvan Ferkeš pravi ...

Šekoranja je res lep priimek, vendar daleč od idealnega kar se tiče zdravja: skoraj plastično koleno, vsak drugi dan poškodbe na spodnjih okončinah, zvita hrbetnica, kronična zaspanost, počen v glavi ... Res pa je, da uživam v življenju, ni mi pa vrhunec dneva smoki pa gosti sok :)))

Donch pravi ...

najboljš, da se primožiš v familijo Gomilšek ;) zaenkrat bolj kot en še vse srečno :D

bloodi pravi ...

@Ištva Ferkeš: Mar nismo vsi počeni v glavo? Gosti sok pa smokiji so pa najlepši zaključek dneva majkemi :D

@Donch: Sej veš da si začasno na stranskem tiru :D Je pa res da je Irena prava ženska :D haha

Uroš pravi ...

opa, omeniš zdravje tiča, pa že odmah ponudbe.. lepo, lepo :)) hehe
drugač pa sploh ne vem kak še lahk gibleš, jes bi ti našvasal neko železno zunanjo protezo po celem telesu :D ka bi to škripalo...

bloodi pravi ...

samo taku glej da bo za kurac fraj :D

xbimbicax100 pravi ...

In ka je narobe z Valenčaki? >>

Unknown pravi ...

SREČKOVIĆ si, ker sem jaz tvoja sestra ali pa ti moj brat!!! :-)
Donch, pozabi na možitev! :-)